lørdag den 14. maj 2011

Malthe fyldte 1 år i går..

Malthe blev 1 år igår. Sys at det var ikke så længe tid siden jeg fødte Malthe... Det er svært ved at forstå det er 1 år siden jeg har født ham. =S... Det varer nok ikke længe indtil han bliver 18 år... HELP ME....

Ellers vi havde haft en god dag/aften.. Om morgenen vi fik friske rundstykker fra Bageri. og så skulle han til vuggestuen. Der gav han is med Vafler til børnene..
Så kom mormor, moster, farmor, farfar, onkel og lille fætter om aftenen. Han fik mange tøj.. Kun par legetøj.. Han har vist nok mange legetøj af Silas.. (ARVER)...

Han fik nogle gaver af os:

Mormor gav:




Vi fik karry i boller med ris til aftensmad, det er hans livret... Derefter fik vi is med chokolade sauce...

Men han blev hurtig træt ved kl. 19.30...¨Resten af aftenen vi hyggede os... Men min mor og svigerforældre snakkede kun om politiker, det interesserer os ikke... Men vi skal jo vælge et parti hvad vi vil stemme for... HELP US!!!

Idag var vi bare dovne... Men jeg og Silas smuttede i byen sammen med mormor, for Malthe fik et gavekort af Moster, så skulle jeg købe en til ham...

Tak for gaven, Moster Emma... =)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar